Kawa magazyn Kawa magazyn
1313
BLOG

KRZYSZTOF WIELECKI - Dobrze się czuję jako obywatel mojego kraju

Kawa magazyn Kawa magazyn Polityka Obserwuj notkę 1
 
 

Nie podzielam tego narzekania, które wszędzie słychać w Polsce: że kryzys, że demokracja nie działa, że cywilizacyjnie „do tyłu”, itd. To czarnowidztwo jest chorobliwe. Ja się dobrze czuję jako obywatel mojego kraju. Nie zamierzam tego ukrywać, a przeciwnie: myślę się tym chełpić. Cieszy mnie np. to, że zarówno rząd, jak i opozycja, chcą mi przychylić nieba. Naturalnie w chwilach, kiedy nie walczą z kryzysem gospodarki. Tak dzielnie nota bene, że podobno już nie istnieje. Nie gospodarka, oczywiście, tylko jej kryzys. Udało mi się uzyskać fotografię tego przychylonego nieba. Dzielę się z czytelnikami natychmiast.

 

 Tych, którzy uznaliby, że niebo, pomimo swojego przychylenia, jest jakieś ciemne, chcę poinformować, że jest już także „światełko w tunelu”.

  

Jeśli by ktoś kręcił nosem na jakość zdjęć i płyciznę konceptu, to chcę go dyskretnie powiadomić, że zamierzam być krypto-piatą kolumną tabloidów w Kawie. Czego proszę oczywiście nie powtarzać Redaktorowi Naczelnemu, bo mnie natychmiast wywali.

Prof. dr hab. Krzysztof Wielecki jest profesorem w Centrum Europejskim Uniwersytetu Warszawskiego oraz dyrektorem Instytutu Filozofii i Socjologii APS.

>>>www.ekawa.net/komentarze/

Już w sprzedaży Piszą dla nas m.in.:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka